Avatar - 5 AV 5 TOASTERS!!

Hej, idag har jag haft fullt upp!
Vaknade vid halv 8, packade i en och en halv timme innan jag drog till kyrkan.
Var där i en timme innan jag kom hem och fortsatte packa.
Höll på att missa tåget också haha!
Sen trodde jag att det skulle vara tomt på tåget, men neeeejdååå!
Det var så proppfullt att jag knappt fick plats med mina grejer. -.-

När jag kom fram så åt jag lite innan Amanda kom förbi hit. :D
Vi pratade, och det var ett tag sen vi träffades så det var riktigt kul. =)
Vid kvart i 5 så sa vi hejdå för Karros mamma skulle komma och hämta mig.
Vi skulle åka till bion för att se på Avatar. :D
Den var riktigt jävla bra alltså!! :D:D:D
Helt underbar, mhm!
Förutom att jag råkade sparka bort mina popcorn under sätet så jag inte nådde dom så var det en bra biokväll. :)

Efter bion åkte vi hem till Karro och var där. Vi (eller ja, alla förutom Karro ;D) spelade Wii sport
innan vi bestämde oss för att kolla på film.
Men alla vile se på olika filmer, så det slutade med att vi körde bilbana och typ hade jätte tråkigt. xD
Kom hem för ungefär en timme sen!

Imorgon vet jag inte vad som händer.
Det skulle vara filmkväll, men Crilles familj var bortbjudna, så det blev flyttat till tisdag istället. ^^

Nej, nu är jag hysteriskt trött så jag ger upp.
Skriver mer imorgon! =)

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: