Begraver mig i böcker

Har inte bloggat på ett tag.
Inte lbivit av exakt.

Amanda var här i helgen.
Vi hade det roligt, och det skulle nog varit roligare om josse skulle varit med.
Men eftersom att allt blev så jätte konstigt så kom hon inte hit.


Jag är så trött att jag vill gå och dö typ.
Gjort klart matten iaf, har matte prov imorrn så vi får väl se hur det går.
Sen har jag svenska muntlig redovisning imorrn,
INTE PLUGGAT NÅGOT ALLS PÅ DET!
Vem är bäst? Jo Francy är!
Måste skriva stödord och läsa igenom texten några gånger innan jag får sova.

Anledningen till inget pluggande på svenskan var att jag letade klänningar...
Letat och letat har jag gjort, omg säger jag bara!
Men har hittat typ 3 st jag skulle kunna tänka mig att köpa,
får se hur det blir med det, för mamma måste få se dom först haha.

Nej nu ska jag gå ner och göra mig redo för sääängen.
Bara jag som har sjukt mycket läxor och prov, och vill ha jullov nu, nu NUU?!

xoxo Francy

Postat av: Marielle

Hej!

Jag har just nu en "gissa bilden" tävling på min blogg. Om du svarar rätt har du chansen att vinna årets julklapp! Var med och svara rätt du med.



Ps. Jag kommer att ha 4 tävlingar innan jul, så du har ännu större chans att vinna! Ds.


2009-12-09 @ 15:35:13
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: amanda

jag har galet kul! :)

älskar dig :)<3


2009-12-09 @ 19:10:21
URL: http://amandaolesen.devote.se
Postat av: mia

Vann du inte Kenzas väska?

Tävlar ut en likadan på min blogg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: