Biofreak #1!

Haha, jag går på waaay too much bio nu för tiden alltså. ;D
Vi kom in i salongen exakt när filmen började.
Skapligt pinsamt alltså. D:
Filmen var väl bra, förutom att mamma typ kommenterade dom första 10 minuterna jätta högt,
sen fick jag nog och sa: VA TYST! liiite för högt, men hon blev tystare efter det. xD
Den var skapligt roligt haha, omg säger jag bara! :D

Somnade lite på soffan när vi kom hem.
Inte undra på, jag vaknade ju vid 6 imorse. D:
Jag är inte den morgonpiggaste människan exakt hehe. ;)
Blev lite julmat framåt kvällen, och nyss kollade jag klart på Shrek den tredje.
Undrar verkligen vad Shrek 4 kommer handla om ;o
Nu ska jag försöka hitta en film att kolla på innan jag går och lägger mig.
Vet inte om jag vill se på en barnfilm eller en verklig film..
Hittar väl svaret i min tomma hjärna snart. :D

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: