Eight below

Tyvärr så blev det inga bilder igår.
Orkade inte packa upp datorn så lat som jag är haha!
Bilderna kommer väl när jag orkar ;)

Idag på idrotten hade vi juldans och basket/innebandy.
Jag spelade basket. Gjorde faktiskt ett mål! Kände mig ruskigt stolt haha ;D
Sen hade jag spanska, och jag skulle egentligen göra provet imorrn, men jag ville inte det,
så jag gjorde det idag istället.
Det gick jätte bra, kunde dock inte vissa ord, men det flöt på ganska bra iaf. =)
Måste träna lite på Karate kid (om Sara kan kopiera det åt mig haha!), för annars får jag bara G+ på provet.
Men det är väl lätt I hope.

Nu på kvällen så somnade jag på soffan.. inte alls bra, för nu är jag inte trött. :(
Sen såg jag på filmen Eight below.
Riktigt bra film, jag som älskar hundar älskade filmen.
Men den var även sorglig, stackars hundar som fick klara sig själva i över 175 dagar. :(

Nu ska jag gå och försöka sova, sen imorgon ska jag duscha och gå till skolan - suck!

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: