God jul! :D

Goood jul mina kära bloggläsare! :D
Jag måste säga att jag inte alls är pepp på julen just nu.
Känner att jag borde skänka mina julklappar till fattiga barn haha!
Vi får hoppas (typ) att den känslan går bort snart. ;)

Jag vaknade typ vid 11 av att vi skulle äta frukost.
As usual så blev det risgrynsgröt och mackor.
Det är en tradition i våran familj, haha! =)
Sen öppnade jag mina "morgonpaket".
Jag får alltid paket i min julstrumpa på morgonen.
Ni får snart se vad jag fick! :D

Ska snart gå och göra mig i ordning, vi ska åka till Lollos mamma och vara där ett tag.
Sedan ska vi väl åka hem och ta det lugnt innan vi äter och öppnar julklappar.
Jag har btw redan öppnat 100 paket! ;D
Okej, jag erkänner - det är paket från Farmville hahaha.
Fick typ hundratals katter. ;D




Jag fick Toffifee, en Julia tidning och en fotfil... Jag tror inte mamma gillar mina fötter. (det gör inte jag heller D:)




Ibland måste man bjuda på sig själv.
Jag - nyvaken, nattlinne fortfarande på och håret i en totally mess i en knut.
I hope you still love me anyway! =(

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: