God Lucia! ... Eller heter det glad Lucia?

God Jul... kan jag säga snart.
Men god Lucia kan jag säga nu!
Eller heter det glad Lucia...?

Igår så skulle vi egentligen gått runt på Kupolen hela dagen, men så blev inte fallet.
Det fanns ingenstans att äta, för det var proppfullt överallt.
Alla skulle handla julklappar ofc!
Så vi åkte till BK och käkade istället haha. ;D
Sen drog vi till Hemmakväll och hyrde film.
Det blev Prom night och He's the girl.
När vi skulle dra därifrån så ringde Yanals mamma, och dom skulle åka iväg någonstans. -.-
Så det blev bara jag, Crille och Karro.

Vi käkade massa godis (eller iaf jag, hehe..) och kollade på båda filmerna.
Sedan spelade vi Wii, och jag blev lite spelberoende.. ;D
Spelade Swordfight hela tiden, var riktigt duktig på det. :D
Efter att vi hade spelat lite (läs:mycket), så kollade vi på Ghostbusters!
Hahahaha, jag dog när jag läste baksidan; "...med försklassiga specialeffekter!"
Filmen är från 1984 så då kan man väl förstå hur förstklassigt allt var. ;)
Det blev en massa skratt under filmen kan jag lova!


Idag ska jag åka till Lindesberg.
Men innan det ska jag träffa Amanda iaf. :D
Så nu måste jag bli klar med det sista.
Skriver senare ikväll och laddar upp lite bilder. :)

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: