Jag är inte gjord av sten.

Var på Lindeskolan idag.
Första passet så gick jag på Barn & Fritid med Emma.
Skulle egentligen ha det på eftermiddagen, men jag gick på förmiddagen istället.
Sen andra passet så var det OP (omvårnadsprogrammet), det var då jag skulle gått på BF egentligen haha.
Så jag gick inte på någon av programmen jag egentligen skulle gå på haha. ;p
Men jag var iaf asduktig på att ta blodprov, venprov eller vad det nu var xD
Sen gav jag hjärt och lungräddning, muhaha, känner mig duktig. :D
Efter allt det så skulle man gå på en konsert/teater, men jag och Emma drog hem istället haha xD

Josse och Amanda skulle komma hit imorrn var det tänkt, men det blev ändrat på det.
Vi får helt enkelt ta det någon annan gång, men lite besviken blev jag allt...
Aja, ska träffa syrran på lördag iaf. :)
Sen får vi se vad som händer, blir väl att plugga matte antar jag!
Imorgon ska jag prata med SYV btw. Blir nog nice. =)

Sommaren 2010 kommer, om allt går enligt planerna, vara AWESOMENESS!!!!
Sluta 9an, troligen gått på bal och allt.
Konfirmera mig, åka utomlands en vecka på läger.
P&L.
Konfirmation.
Troligen åka till Grekland (hoppas hoppas!)
Awesomeness.

Nej nu ska jag föna håret, vara lite emo och lyssna på Kent.
Sova ska jag tydligen också göra, hm.

xoxo Francy


Postat av: Leia ♥

Har du redan planerat sommaren? :O


2009-12-04 @ 11:45:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: