Julafton is over

Ja, då var det här roliga slut då, hehe..
Inte så roligt egentligen, men något positivt måste man börja med. ;D
Vi åkte först till Minneslunden och satte ljus där för mormor och Lollos pappa.
Sedan åkte vi hem till hans mamma och jag satt och kollade på Kalle Anka ensam.
Vid 17 åkte vi hem och jag satte mig vid tvn.
Vid 18.30 började vi äta, och sedan vid 19.30 började jag kolla på Polarexpressen.
Hann inte se så långt innan vi skulle öppna julklapparna.
Jag fick följande saker;
En ryggsäck (min gamla har gått sönder </3)
Ett fotoalbum (med bilder från nä jag bodde i Mockfjärd)
Julgranskulor (Bra att ha till framtiden)
En eltandborste
300 kr för en klippning

En skylt (På ena sidan står det "Please clean my room!" och på andra sidan "Keep out")
EN KONSERTBILJETT TILL KENT <3333


Nu ska jag ta och bli klar med datorn, sedan ska jag kolla klart på Polarexpressen som jag har spelat in.
Efter det ska jag ta bort all mitt smink och gå och lägga mig.
Imorgon ska jag upp klockan 6 på morgonen för att gå på Julottan.
Vet inte vad man gör på ett sånt, men vill man konfirmera sig så ska man gå på två st gudstjänster vid jul. xD
Kommer alltså vara döööd imorgon, helt underbart...

Jag hoppas ni har haft en trevlig julafton och att ni har fått bra presenter. :D
Nu ska man vila och tagga upp sig inför nyår haha. ;)

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: