Jullooooov, härliga jullooov!

Helt underbar dag idag!
Kom till skolan lite för sent, hann hänga av mig jackan och ta av mig skorna innan vi skulle börja springa.
Sjukt cp i svängarna, för då gick det asfort!
Vi skulle alltså springa igenom hela skolan och hämta upp hela skolan,
samtdigt skulle alla hålla varandra i handen.
Sedan så skulle vi springa runt i flera ringar i idrottshallen, och sjunga julsånger haha!
Kan inte klaga, för det var faktiskt riktigt roligt. :)
Efter det var det julshow, och sen fick man sina betyg.
Dessa är mina betyg den här terminen:

Bild: G
Biologi: VG
Engelska: VG
Fysik: VG
Geografi: G
Hemkunskap: MVG
Historia: G
Idrott: G
Kemi: G
Matematik: G
Spanska: VG
Musik: G
Religion: G
Samhällskunskap: G
Slöjd: VG
Svenska: VG
Teknik: G

G: 10
VG: 6
MVG: 1


Sammanlagt: 210 p.
Efter jag har tagit bort mitt sämsta betyg: 200 p.

Betyg jag vill förbättra:
Bild - VG
SO ämnen - VG
Slöjd - MVG
Svenska - MVG

Jag är ändå ganska nöjd. :)
Inget IG, så jävla stolt över det. :D:D:D


Nu har jullovet alltså börjat.
Vad har jag gjort idag?
Hmm.. - Ingenting.
Kollat på tv, läst lite i FRIDA, sovit...
Nu är jag rastlös för att jag inte har gjort något på hela dagen.
Riktigt drygt alltså. :(

Nej, nu ska jag surfa runt lite.
Imorgon blir det att sova ut, gå till kyrkan och kolla på film. :D

xoxo Francy

Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag? / fröken bitterfitta


2009-12-19 @ 15:26:08
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: YVONNES

lycka till, det är bara att kämpa på!


2009-12-19 @ 17:05:09
URL: http://layvonne.blogg.se/
Postat av: LINN

Vilka bra betyg! Har ännu inte börjat med betyg då jag bara går i 7:an men start så! ;)



kram


2009-12-19 @ 19:12:31
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: