New moon

Haha, måste säga att mina sovtider har blivit helt crazy - på bara 2 dagar!
Idag somnade jag vid 5 på morgonen.
Jag läste ut boken jag höll på att läsa, ch sen låg jag och vred och vände på mig i ca 20 min.
Sov till 13, vilket var exakt 8 timmar. Bra räknat alltså. ;)
Sen så låg jag i sängen till 14.30 och kollade igenom mina sms.
Kom halvvägs med att radera min inkorg haha, det tog 50 min för mig att komma halvvägs, så jag gav upp. xD
Vid 15.15 gick jag till Emma, min kompis, för vi skulle åka och kolla på New moon.
Det blev tredje gången för mig, men den var fortfarande lika bra. :D

När jag kom hem så var jag proppmätt efter att ha ätit massa godis.
Exakt då skulle vi äta också, haha, lovely!
Efter det så klädde vi julgranen, inte det roligaste, men den blev väldigt fin. :D
Nu på kvällen har jag kollat på Coyote ugly, riktigt bra film må jag säga. =)
Efter det så satt jag vid datorn, och jag sitter här fortfarande. ;D
Jag borde egenltigen sova nu, eftersom att jag ska upp till 10 imorrn då jag ska till tandläkaren,
men White chicks börjar snart, och den filmen är bara såå extremt rolig! ;D
Ska spela in den så jag har den på tven också.

Oj, nej nu börjar den här!
Imorgon är planerna att jag ska till tandläkaren, sen har jag inga fler planer.
Haha bra liv man verkar ha. ;D

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: