Partylåtar?

Skolan idag gick väl bra, lite tråkigt ibland men det får man väl stå ut med. ;D
Fick gå till bibblan och lämna en bok. När jag ändå var där så lånade jag två nya böcker.
Sen fick jag gå till Adams kiosk och fylla på mitt busskort.
Var inte hemma fören 17.30 och jag slutade 16... Roligt, roligt!

Har suttit vid datorn hela kvällen, inte orkat göra någonting. ;p
Nu har mamma kommit hem också, så det är trevligt. :)
Ska väl ta och packa snart, men ska duscha först.
Imorgon blir det att åka till Borlänge! :D
Ska nog inte vara med någon imorrn, för jag tror Nattie skulle fixa mitt hår om jag har förstått allt rätt. ;D
Min utväxt är tydligen grååå... eller råttfärgat kan man också säga!
Inte nice, så jag måste tona håret åtminstone. xD

På söndag så ska jag nog beställa kläderna från Ellos I hope!
Måste ha lite nya kläder och så. =)
Nej men nu måste jag sätta fart, annars får alla damp på mig här. :(

Btw; NÅGON SOM KAN NÅGRA BRA PARTYLÅTAR SOM FÅR EN ATT VILJA DANSA?

xoxo Francy

Postat av: emma

basshunters låtar tycker jag är skitbra ;D


2009-12-19 @ 18:49:38
URL: http://emmzien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: