PS2 :D

Haha, jag har fått PS2 i julklapp från Greg, Natalie och pappa.
Många undrar säkert varför jag inte ville ha PS3 istället?
Well, det vill jag ha ofc, men det var inte lika säkert att få PS3 eftersom att det är mycket dyrare.
Man måste tänka ekonomiskt i dessa dagar! ;D
Ska nog provköra det snart. :D

Förlåt för dålig uppdatering btw, men det har inte blivit av att blogga.
I måndags så skulle jag ju sovit över hos Crille, men det blev flyttat till igår istället.
Så på måndagskvällen var jag med josse och Amanda istället, tack för kvällen flickor! =)
Igår så blev det filmkväll/övernattning hos Crille.
Det var dock bara jag och Madde som sov över, men det var väl kul iaf. :D
Vi kollade på 17 again, I am Legend, Superbad och Stan Helsing.
Vi somnade inte fören typ vid halv 5 haha, skapligt trött var man då!

Efter måånga omsomningar så vaknade vi alla vid 12.30.
Gemensam sak när vi vaknade; vi alla hade ont i nacken!
Jag hade sovit för högt med kuddarna, Madde hade sovit för lågt och Crille hade sovit snett. xD
Helt crazy alltså, hihi!
Sedan blev det frukost för hela slanten och lite GH spel.
Vid 15.30 åkte vi till Kupolen, och tack gode Gud att vi fick skjuts!
Ruskigt kallt ute är det alltså. D:
Resten av kvällen spenderades i Kupolen med Crille, Yanal och Karro.
Vi (minus Yanal) frös sedan ihjäl i 20 min i väntan på 602an...
När jag kom hem hade jag ingen känsel i benen haha. :(

Nej, nu ska jag ta och göra något vettigt.
Att spela PS2 är kanske inte så vettigt haha, men det är värt ett försök. ;)
Imorrn är det btw nyår! Vi får väl se hur allt blir.

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: