18 februari.

Heyy blogg!

Idag sov jag till 9.30.
Gick upp och skyndade mig med allting.
Klockan 10.05 typ började vi gå.
Vi gick... och gick... och gick... och gick lite till!

Efter att vi hade gått och sprungit, så märkte jag att jag hade skavsår. xD
Väääldigt mysigt! Aoch...
Vi tog 602 bussen från Domnarvet typ, och sen kom jag hem.
Jag vek kläder o.s.v, och drog till Ica Kvantum för att se om jag kan praktisera där.

Guess what? - JAG FICK DET. wwooo.
Men han jag fråga ville springa iväg hela tiden. ):
Så jag frågade när jag skulle vara där, och jag börjar klockan 8 v.11, på onsdagen. xD
Ska typ få en timmes lunch.. blabla.
VAD SKA MAN HA FÖR KLÄDER?
Seriöst, vad ska jag göra där? Jag har ingeeen aning. D:
Får fråga runt lite, och göra ett forum om det på EC. ;D

Nu ska jag sitta vid datorn, sen ska jag kanske runt 16 dra till Humlan.
Vet dock inte om jag orkar det, men troligen, så gör jag det. xD
Jag vill sova!!!! maah..

Nu ska jag foruma lite. :D

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: