19 feb.

Idag har jag haft skola, som vanligt!
Jag försov mig imorse, så jag kom till skolan typ 8.20...
jag hade tydligen Matte prov på morgonen...
och jag hade ofc omprov! Wiie..
Man skulle ha minst 6 rätt för att få G.
EPICFAIL - jag tror jag sabba det. :(

Sen hade vi engelska.
Rätt kul, och jag svarade på ganska många frågor. :)
Vi hade Canada quiz och jag fick 7/20 rätt... YEEY ME. xD
Det var fett svårt :o

So - vi såg på film.
Islaaaaaaaaam.
Ganska lärorik lektion faktiskt!
Lunch.
IT. Jag och Marzena hade fett kul år Pontus E.
Johanna (Medyas assistent) hängde också med lite. :P
Hahaha, omg, jag ska filma han om 2 veckor... LOLZ. XDD

Sen kom jag hem och runt 15.15 gick jag till Veronica.
Vi såg lite på House och Smallville, sen drog vi till Kupolen!
Lalalla, gick runt där och mobbade lite fjortisar. xD
Vi gick till Donken och käka lite.
Sen kom karin och Emma dit. Woho! :D
Vi pratade med dom typ... en timme.. xD
Sen tog vi bussen till stan, gick lite till Humlan och Emma fastnade ofc där. ;p
Jag och Karin tog 603an ca 19.20 eller något..
Vi pratade o.s.v sen gick hon av.

Jag kom hem och insåg att jag är ensam hemma. Wiie...
Ska snart beställa pizza och lyssna på musik o.s.v.
Ska plugga lite på HKn också. Har tvätt prov imorrn - MED CARITA.
FUUUUUUUUUUUUDGE. hon kan serri gå och hänga sig! Mhm.

IMORRN däremot blir Humlan.. tror jag.
Eller så är jag hemma och gråter for no reason..
Jag är typ jätte ledsen nu.
Jag vet inte varför!
JAG SAKNAR MIN MP3,
det är nog därför.
Klarar mig inte utan den. :(
Jag har btw JÄÄÄÄÄÄVLIGT ont i min fot. :(
JÄVLA CP SKIT. seriöst, när jag säger ont, så menar jag oooont.

Ni bryr er inte så mycket mer om mitt liv.
So I will stop besvära you. xD

xoxo Francy

Postat av: Karro

Den dära Carita suger :O "ni måste sitta kvar vid bordet tills alla ätit klart!"

damp!! x(


2009-02-19 @ 20:37:31
URL: http://onepeace.webblogg.se/?tmp=17222519


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: