20 februari.

Dagen har bestått av frustration och prov...

SKOLAN:
Sv; jag hade omprov på Svenska, som ingår i SV betyget. Klara det bra.
HK; Hade Hk prov.. svara på alla frågor, t.o.m på VG - MVG frågorna! MVG here I come!
Sp; Träna till spanska provet som är efter lovet...
So; Fick reda på mitt provresultat.. 26,5 av 34. VG. :)
No; Skulle kolla grejer som leder ström... kommer faila på det här kapitlet serri!
Ska göra Biologi provet på tisdagen efter lovet. xD VGGGGGGGG... (y)

SENARE:
Satt lite vid datorn, sen gick jag ner och sov lite.
Runt 18 drog jag till Humlan..
A & j skulle bestämma filmerna idag. Dom valde typ; Jag är inte rädd (3,3/5 i betyg av mig)
och en annan tjej valde typ Thunder Storm eller något..
Jag var hungrig och jag hade knappt ätit något efter skolan idag.
Pizzerian hade stängt, så jag drog all alone till BK.
Einai sam Greg eipei... am thelis kati sti 8oi sou, na to kaneis monisou!
Giati afta edw einai malakes kai den einai kalli fili... Na pate sti stadialo malakes! :)
Krionis kai den 8elis na narthis mazi sti BK? ENDAXI, na katsis ekei monisou, kai egw 8a pao ekei na faw.
Den xriasome esas. Katholo.
DOM HAR SLUTAT SÄLJA BROWNIE BTW :(((( Whyyyyyy???
Sen drog jag till Humlan igen och kollade på när dom spelade Alias. xD
Josses mamma kom dit och hämtade mig, Amanda, josse och emma. ;p

Jag gick ut med Cosmos och sen satte jag mig här.
Ska snart ta och sova typ... Har ingen aning om vad jag ska göra imorrn. D:
Min pappi och brorsa ska jobba, syrran ska dra till Dalecarlia och spionera på Melodifestival deltagarna.. xD
Aja, hittar väl på något i hope. :)
Men nu ska jag sova!

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: