21 februari.

Kära blogg...
Idag har jag praktiskt taget inte gjort någonting!
Jag har varit i sängen från typ halv 4 inatt till 16.30 idag...
Sen duschade jag och såg alla i familjen springa runt som små hönor.
För det är ju faktiskt Mello idag, och dom kommer ju till Dalecarlia efter allting!

Jag fick även höra från min brorsa att han serverade en kille med blont spretigt hår.
Säger kanske inte så mycket, men min syster fattade precis vem han var.
Hon frågade direkt om han satt och åt med 2 andra killar.
Svaret var ja, och då förstår man direkt att det var E.M.D som han serverade!! OMG MOMENT.

Min pappa har ju serverat vid Kungens bord i Operakällan på Nobeldagen.
Min brorsa har serverat E.M.D och massa andra kändisar (efter idag iaf).
Min syster har serverat en mångmiljardär, som hon tyvärr spillde öl över...
Hm, inte så lyckat, men vem har sagt att det är lätt att vara servitör/servitris?

Schemat ikväll ser ut ungefär såhär:
Kolla på Juno.
Kolla på Mello.
Sitta vid datorn.
Fila fötter, fixa naglar o.s.v.
Äta mat och godis.. mums!


Ni kan höra av er till mig via sms/samtal om jag inte är vid datorn. ;)

BTW...;

Den 5e mars så kommer dessa band till Café Caoz i Borlänge!
Jag har länge undrat vilka t.ex. Chemical Vocation är,
och tänkt att jag inte tänker bli så mainstream att jag börjar lyssna på dom jag med.
Men tyvärr så är dom sååå jävla bra att jag skiter i om jag är mainstream!
Mwaah. Jag & min kära emo-kid-vän Karin ska iaf hit!
Vad skulle jag göra utan Karin?
Jag skulle troligen hyperventilera alldeles själv, för ingen annan skulle vilja följa med mig.






xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: