26 februari.

Oh shit, förlåt alla bloggläsare!
Jag har inte uppdaterat på 4 dagar...
men jag kan berätta kortfattat att jag har varit med Karin, sovit hos henne,
åkt hem till mamma där jag är atm...

Ikväll kl. 18.16 åker jag hem till Blge igen!
Sen imorrn ska min pappa och brorsa jobba, och min syster ska troligen gå ut och festa.
På lördag ska alla dom tre jobba, så då blir jag ensam hemma..
Vet dock inte vad som händer under dessa två kvällar, men jag kommer väl på något!
Annars blir the as usual chillkvällar med data och musik. :)

Jag är ganska trött... mwaa, sova!!
Jag ahr delat säng med min syster, och jag har fått legat längst ner i sängen...
mina kuddar åkte ner på golvet hela tiden haha.. xD
But ANYWAYZ! Jag har inget mer att skriva typ.. xD
Ni ser väl ett litet kort blogginlägg senare ikväll om jag orkar. ;)

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: