27 februari.

Hej ångest!

Idag sov jag till halv 1, väcktes av Veronica som ringde och frågade om hon kunde vara med mig.
Jag sa ja, och sen drog vi till Kupolen vid ca halv 2...
Dom hade EC (EMOCORE) träff så vi kollade lite på alla emos som var där.
Lite småkul, för över 3 fjärdedelar hade svart hår! haha xD

V letade efter en kappa, och hon bestämde sig för en grå kappa vid Vero Moda som kostade typ 400 kr.. xD
Vi gick runt ett tag till, sen drog vi hem till henne.
Vi snackade mest i flera timmar, medan vi läste olika tidningar.
Jag läste hela SOLO-tidningen, så jag var helt osocial mot V.. haha. xD
Ungefär vid 19 drog jag till Ica och köpte semlor av någon anledning...

Jag kom hem, gick ut med hunden och satte mig vid datorn.
Jag är ensam hemma ikväll och i natt!
Sedan imorrn kommer min syrra hem vid morgonen typ,
då KANSKE vi ska gå och köpa smink åt mig, woho! :D
Det är min födelsedagspresent från henne, som jag har väntat på över 1 månad typ.. D:
Vi får hoppas på citatet: 'Bättre sent än aldrig.'

Nyss fick jag problem med att andas. Skit läskigt! :(
Blev alldeles tårögd först, för jag ville börja gråta, men så kunde jag SÅKLART inte gråta!
(Jag ville gråta för att jag inte visste vad jag skulle göra.
Jag är lite egen, så jag kan börja gråta för vad som helst...)
Så började jag andas skit konstigt, och jag kunde inte få riktigt med luft...
Anywayz, jag mår bättre nu, förutom en jävla huvudvärk som kröp fram... ><"
Måste dock gå ut och gå med hunden. Då kanske jag andas bättre..
But tomorrow is a new day, with new experiences!

xoxo Francy

Postat av: Karro

stackars dejj D:<3333


2009-02-28 @ 19:21:10
URL: http://onepeace.webblogg.se/?tmp=17222519


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: