Kvällen 17 februari.

Ny blogg!

Jag blev trött på youhavestolenmyheartx. för ingen kom ihåg vad jag hette,
och det var alldeles för långt att skriva varje gång. xD

Därför tog jag Francys blogg istället! Mycket enklare. ;D

Idag försov jag mig till halv 10... yey me! Jag började 8... xD
Hade Kamratstödjarmöte i 40 min. Något av det längsta vi har haft EVER. xD
Vi ska till Sthlm den 24 mars eller 3 april. ^^
Sen ska vi kanske åka och se på bio någon gång. :D

Sen hade vi engelska, och jag var pretty good at it. xD
Lunch. Sedan bild! Jag håller på att måla av Twilight bokens framsida.. xD
Det går åt skogen i think :P
Menmen, ni får se bild när det blir klart. xD

Svenska: vi skulle ha läxförhör. Wäää, gick åt skogen!
Ska göra om det på fredag. xD
Sen skulle vi skriva insändare..
Well, man kan säga att jag skrev nog den bästa insändaren av dom alla mohaha!

Gick hem, åt lite, sen skulle jag åka till veterinärkliniken.
Dom stängde TYDLIGEN redan 14.. xD
Åkte vidare till Ica, som sa att jag skulle återkomma dagen efter.
Woho. xD

Aja, sen blev det Humlan, och jag och Åsa ägde Josse och sebastian på Tabu! :D
Iäm the best muahaha. ;)

NU ska jag sluta tråka ut er. :D
Ska fixa sidan nu ;D
pusss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: