Kvällen 18 feb.

Hejsan!

Jag fick praktiken som sagt.
Och jag startade en tråd på EC om praktik..
Jag kommer tydligen få packa upp varaor, prismärka varor o.s.v.
Så jävla glad över att det bara blir 3 dagar! Woah.
Jobba med det i 2 veckor och jag skulle typ dö. :(

Nu på kvällen var jag med Amanda och Josse...
Humlan var stängd, för någon konfirmationsgrejs.. -.-" STÖRANDE? Ja.
Imorrn blire nog Humlan i think.

Har HK prov på fredag.
Tvätt typ. Hurray!
Jag tror jag kan det: TVÄTTA ALDRIG NÅGOT VITT MED RÖTT.
Så, nu har jag MVG i HK, wiie. Not.

Jag har väldigt roligt om folk har märkt det...
Jag har kommit på att josse och Amanda går runt och säger att jag är gullig och söt hela tiden.. xD
Wää, ni är så gulliga. <3 mwihwihwhiwhihwi. :}

Nja, nu ska jag nog ta och duscha.
Annars så kan jag sitta här halva natten och klaga typ.
Jag vill ha min mp3... :( <3

xoxo Francy



Detta har jag lärt mig idag:

Byter man skola, så byter man vänner och personlighet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: