Natten till 20 feb.

haha, ja, jag gillar att blogga. :D

Har inte sååå mycket att skriva om, mest bara skitsnack. ;D
Jag har glömt bort hur bra Silverstein är. D:
Serri, HUR KAN JAG HA GLÖMT BORT DOM?!?!?! :O

Min fot gör så jääävla ont. :@@@
jag måste leta efter bandage och be brorsan linda på IFALL jag har ont imorrn. :(

Lalala... om ni vill att jag ska skriva intressantare grejer SÅ GE MIG TIPS.
Jag kommer annars bara skriva om mitt så ack tråkiga liv. ):

Nu kommer en liten del ur en bra låt som heter:

Silverstein - Smashed into pieces


Maybe when
You find out
That I'm dead
You'll realize
What you did to me

And if my lungs still let me breathe
Would you be there for me?
If I can make myself believe
I'd give you back what you took a...

No! I won't let it go!
Douse myself in gasoline
So don't

Save me when
You come into the fire
I'd rather die then have to see your smile...

___________________
xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: