25 juli

Idag kära bloggläsare har jag iallafall något planerat. :D
Jag ska vara med kära Amanda (I hope).
Hon kan inte skylla på att hon inte har skor idag iaf. ;)
Vi ska vara med varandra snart, men jag ska bara byta om och äta lite. ^^
Senare ikväll ska vi iallafall sola. :D
Blir min första gång, så jag är lite nervös, men det blir nog bra. (y)

Ikväll kommer det även massor av människor, för min syster ska ha förfest hemma hos oss idag.
Det konstiga är att hon slutar jobbet 21, och folket kommer runt 19-20. :o
Så någon av mig eller min kära broder måste vara hemma.
Problemet är att han nyss drog till sin kompis, så jag får väl ringa honom senare
och påminna honom om att han måste vara hemma sen. ;)

Nej, nu ska jag gå och bli klar någon gång!
Btw, idag är det mulet ute. :(
Igår var det sol, idag är det mulet, imorgon är det... vem vet, regnigt kanske? xD

xoxo Francy

Postat av: ida

ida här, ja du vet vilken ida ;)



ska du inte ha svart bakgrund också? XD


2009-07-25 @ 19:32:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: