26 juli

Hejsan alla söta!
Jag skulle bloggat igår direkt när jag kom hem,
men blogg.se var helt cp. :o
Jag loggade in, och det blev bara en vit sida...
Jätte konstigt!

Men iallafall, igår var jag hos Crille på filmkväll. :)
Karro var där också, och Bella kom också dit efter ett tag.
Vi kollade på Corpse bride, sedan seplade vi 2 låtar på GH innan Karro var tvungen att dra hem runt halv 12. :(
Vi spelade yttligare 3 låtar innan Bella drog hem.
Jag tänkte också gå hem då, men jag var inte så sugen på att gå hem i mörker (inte för att jag skulle få det heller..)
så jag ringde pappa och sa att han skulle hämta mig när han hade slutat jobbet.
Under tioden så kollade vi på Hitta nemo.
I LOVE THAT MOVIE, HIHI!
Under filmen satt jag och crille väldigt nära varandra.. ;)
Men om hans syster inte hade kommit och satt sig vid oss och kollat klart på filmen med oss,
så kaaanske jag skulle vågat göra något.
Jag måste börja göra framsteg, för jag flyttar snart!
Eller så skiter jag i det, för jag flyttar ju ändå... långdistans förhållande är inte det roligaste i think.

Pappa kom och hämtade mig ca 2.
Vi åkte hem och jag satte mig vid datorn, men det gick såklart inte att blogga. :(
Runt 3 kom syrrans kompis Victor hem till oss och trodde att mina syskon var hemma.
Ofc så var dom inte hemma ÄN för dom var lite waasted för att kunna gå riktigt. ;D
Så jag satt och pratade med honom under tiden vi väntade på att dom skulle komma hem.
Sen kom min brorsa hem, och efter ca 5 - 10 min kom min syrra också hem.
Ja, jag låg och läste FRIDA och sen blev jag jätte trött och tänkte sova.
Såklart så går det inte för min brorsa och syrra började bråka om vad som hände på klubben,
och min syrra levde i sin förnekelse värld och sa att hon inte ALLS hade druckit så mycket.
Tja, vi alla som var hemma visste att hon hade det,
för hon pratade med en jätte pipig röst vilket hon gör när hon är lite full. :D

Iallafall så gick jag in och sa att jag försökte sova, så då slutade dom bråka så mycket.
Jag somnade inte fören klockan var runt halv 6 och jag sov enda till 14 idag igen.
Men vad kan man göra när ens syskon håller en vaken haha?
Idag har jag inte gjort något alls.
Jag har ätit lite, varit ute med hunden och nu sitter jag och bloggar.
Gud va långa bloggar jag gör förresten. :o
Kanske borde göra flera per dag fast kortare, eller vad tycker ni?

Nu ska jag hitta på något annat att göra!

xoxo Francy

Postat av: Karro

Jag tycker det är kul med långa bloggar :D<3


2009-07-26 @ 18:22:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: