27 juli <3

Hejsan alla söta och glada (även surna och ledsna!)
I natt hände det bästa som någonsin har hänt mig! :D
I have a boyfrieeeeeend. (a)
Min första pojkvän måste man ju tillägga också. :D
Haha, dom flesta vet redan vem det är, och om ni läser min blogg så märker ni nog vem det kan vara. ;)

Snart ska jag till Kupolen med Karro, Yanal och Crille. <3
Vi ska träffas om 40 min och jag sitter fortfarande i handduk efter min dusch. :o
Så jag måste lägga på ett kol för att hinna haha. ;D
Jag ska hinna gå ut med hunden och äta innan också...
Gaah, hur ska jag hinna?!
Så, nu måste jag sluta. Uppdaterar senare i kväll. :D

xoxo Francy

27/7' 09 <3

Postat av: amanda

jag är så jävla glad för din skull! LIKSOM ÄNTLIGEN! The moment we've all been waiting for! :D<33 grattis till er ^^


2009-07-27 @ 15:13:41
URL: http://aaamandasplace.devote.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: