28 juli

God eftermiddag bloggen och alla bloggläsare. :D
Idag vaknade jag vid 14 av att min syrra kom hem.
Hmpf.. jag borde börja vakna tidigare, för snart börjar ju skolan igen. :( </3
Jag har ätit lite pizza som fanns kvar sen igår, och nu sitter jag vid datorn as usual.

Senare ikväll blir det att sola med Amanda som jag skrev igår. :D <3
Det blev inte att vara med Crille, Yanal och Karro idag.
Ingen har hört av sig och jag är lite lat idag haha.

Ska snart ut med hunden och sen får vi väl se vad som händer.
Kanske blir lite BV för att levla upp mig i fiske? ;D
(JAG ÄR NÖRD, HELP ME!!!)
Idag är det faktiskt sol, fast massa moln på himlen. :/
Men solen gillar jag! :D

Just nu går en serie på tv5 som heter Pageant place som handlar om 3 tjejer som har blivit utnämnda
till Miss Usa, Miss Teen Usa och Miss universum.
Dom bor tillsamans i ett år och ja, man får se vad som händer under den tiden.
Verkar lite rolig, fast inget för mig egentligen, haha. :D

Hittade en bild i kameran.
Från 8 juli på Coz när det var Hawaii-tema. ;D
Josse, Karin och jag.




(Klicka på bilden)


Såhär såg jag ut igår när jag träffade Crille, Yanal och Karro. :)



(Klicka)

En lite bättre bild.



(Klicka)


xoxo Francy

Postat av: JOSEFIN GUSTAFSSON ÄR BÄST!

buhu ful bild på mig! du är så sööt! hihihi. men om någon dag hoppas jag på en gullig puss! :D hihihih. <3


2009-07-29 @ 14:38:07
URL: http://jjjjossue.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: