30 juli

Hejsan alla utomjordingar och marsianer. :D:D:D
Idag vaknade jag ovanligt tidigt.
Jag vakande faktiskt redan vid 10!
Ett skäl är att min kusin är här och han lät hunden hoppa på mig. Hmm...
Men jag kollade på tv till typ 12, innan jag äntligen kunde sova lite till.
Iallafall en halvtimme.. haha.

Idag har jag absolut inget planerat.
Min syster påminde mig om att det inte är lång tid kvar innan jag flyttar,
så nu ska jag ta och skärpa mig och höra av mig till lite personer.
Ska väl duscha snart, och sen smsa runt.
Sounds like a good idea i think. :D

Jag ska förresten fixa ny header sen.
När jag har tagit lite nya bilder. :D
Jag har kommit på att jag kan vara inne på datorn,
men jag har slutat att vara online på MSN.
Haha, lite sjukt, men sånt händer väl i guess.

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: