31 juli SORRY!!!

Hej, och förlåt alla bloggläsare!
Jag har inte uppdaterat idag för internet har inte funkat. :(
Idag blev absolut INGENTING som jag hade planerat det...
Igår bestämde jag och Jeanette att vi skulle på Kupolen vid 14,
men hon smsa vid 11 och skrev att hon inte kunde då av någon anledning.
Så jag var hemma och kollade på tv/ spelade GH på datorn. xD
Min arm råkade svälla upp lite, för jag hade spelat så mycket, ehe. :((

Vid 18 gick jag ut med hunden för att jag skulle ta ut pengar.
Då var det tydligen en schäfer där, så den ärligt talat FLÖG på Cosmo.
Den var jätte nära att börja bita på Cosmo, men ägaren drog undan hunden
och jag typ gick snabbt därifrån med min hund.
Han morra och skällde lite när vi gick, antagligen var han sur, vilket jag förstår om han var. :o
Så jag lämna av Cosmo hemma, innan jag gick tillbaka och köpte Comviq kompis! (y)
Efter det spelade jag GH igen, men det gick bara sämre och sämre för mig så jag gav upp. ;p

Vid 20 svarade Amanda på mina sms om vi skulle sola,
men hon hade inga pengar så det blev inget.
Bra är väl det, jag vill inte riskera att få hudcancer exakt. ;D
Jag beställde pizza vid 21 och har nu ätit upp den, kollat på Smallville och nu bloggar jag, för nu funkar internet, wiie!
Jag blev sjuukt deprimerad idag, för det var så fult väder. :(
Jag seriöst HATAR svensk sommar. Det ska vara soligt och varmt på sommaren, inte kallt och regnigt. :(

Imorrn är det lördag och det är sista dagen innan jag drar till Lindesberg i en vecka typ.
För nästa vecka är det ju sommarskola för min del.
Hoppas jag träffar någon som kommer gå i min blivande klass, så jag kanske får någon ny vän. :)
Nu ska jag spela lite BV och surfa runt lite.

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: