Dagen idag den 24 juli.

I förra inlägget så skrev jag att jag skulle vara med Amanda.
Det blev inte riktigt så tyvärr. :/
Men jag fick träffa en annan underbar brud istället - Josefine! :D
Glöm ej att läsa hennes blogg också: http://jjjjossue.devote.se

Vi drog till Kupolen där vi skulle träffa Douglas och Johan.
Såklart så skulle Johan vara osocial (jag tror han är blyg runt tjejer?), men som tur var Douglas social!
Vi var inte där länge innan vi bestämde oss för att dra hem till Douglas och kela med hans hundar. :D
Efter vägen så drog Johan hem, så det blev bara vi tre kvar.
Efter en eeevighet av gående så var vi framme.
Vi var lite vid studsmattan innan vi drog upp till hans rum och kollade lite på youtube länkar.
Ungefär en timme senare så gick vi till Karl Johans väg,
och var där i ca 40 min innan vi bestämde oss för att dra hem var och en hem till sitt.

Jag och josse gick förbi bananbacken innan vi såg att Maryan var där!
(Maryan är våran gamla klasskompis från 6an, som sedan flyttade till England och har varit där i 2 år)
Vi frågade lite om hur hon hade det där, innan vi efter en hejdå-kram drog vidare till jaxtorget.
Väl vid Jaxtorget så såg vi Amanda och mer än halva hennes syskonskara (hon har 7 st syskon).
Vi satt och väntade där med henne, för dom skulle köpa lite mat till familjen.
Medan hennes mamma + 3 barn gick hem, så väntade jag, josse, Amanda och Hampus på att kebaberna skulle bli klara.
Då kommer nästa spontan möte - Vi träffade Emma N!
Vi stod och pratade med henne ett tag innan vi stack vidare hem till Amanda.

Jag + mina 2 kompanjoner chillade vid Amandas balkong tills klockan blev 22.30 innan jag planerade på att dra hem.
Väl nere så började ett tvål mousse krig mellan hennes två äldre syskon.
Det var faktiskt något av det roligaste jag har varit med om! Hahahaha. :D
Efter ungefär en kvart så drog jag mig äntligen hemåt, och väl hemma så insåg jag att det var party på G.
Min bror skulle ut med sina 3 andra kompisar,
så jag satt och höll dom sällskap innan dom ungefär vid 23.50 drog vidare till Flamingo.
Nu sitter jag här och bloggar, och tänker att snart ska jag flytta.
Jag kommer verkligen sakna Borlänge, fast det kommer nog inte skada med att upptäcka nya marker.

Tbh undrar jag VEM som skulle ha läst allt det här?
Jag hoppas att NÅGON läste det här, för annars har jag väl skrivit allt i onödan. ;D
Detta var första gången jag har träffat så många, utan att ha avtalat något med dom innan vi träffades. :o
I liked it, lite småskönt sådär haha. ;D
Nu ska jag nörda lite Blipville innan jag senare ska gå och lägga mig.
Vad har ni gjort under dagen? Vill gärna veta. :D

xoxo Francy

Postat av: Anonym

jag har 7 syskon faktiskt, du glömde ett! ;)<3


2009-07-25 @ 01:40:05
URL: http://aaamandasplace.devote.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: