Grillparty + övernattning?

Tjenare.
Här skriver jag igen.


Just nu är det grillparty hos mig.
Natalies och Gregs vänner är här och gissa vad!
Jag är blyg. Jag vågar inte äta med dom.
Halllååå, varför? Kan mna ju undra.
Mitt svar är att jag inte vet.
Jag blev bara helt blyg och satt vid datorn haha.

Ska sova hos Crille idag också.
Vi har väntat på att Karro ska komma hem från sommarstugan hela dagen.
Nu skriver hon att hon inte orkar...
Förlåt Karro, även fast det inte var du som bestämde att du inte skulle orka så
tycker jag att du kunde skrivit det lite tidigare... :(
Blev ganska sur (inte med meningen) men vad ska man göra?
Detta är bara ödet haha.
Karro orkar inte cykla, hon har inga pengar till buss och hennes pappa vägrar skjutsa.
= Jag ska sova hos Crille själv.
Läskigt? Ooooojaaa!

Ungefär 17 dagar kvar innan jag flyttar till Lindesberg permanent.
Ganska så läskigt, men jag är inte rädd ännu.
Jag kommer säkert hyperventilera när jag kommer cykla till skolan.
Skulle inte förvåna mig. :(

Nej, nu ska jag ta och äta upp och kolla med Crille hur det blir idag.
Hoppas Karro orkar, eller att det löser sig på något sätt. :(

xoxo Francy

Postat av: Karro

Förlåt )': <33


2009-07-19 @ 11:34:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: