Hej

jag har inte skrivit på ett väääldigt långt tag...
Funderar på att antingen göra en ny blogg eller något haha..
Måste göra denna blogg ljusare ._.
Blir så deprimerande annars xD

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva,
så jag skriver bara vad som har hänt den senate tiden. :)
Jag har varit i Frankrike.
Det var ganska länge sen, snart 2 månader. :O
Men det var det bästa som kunde ha hänt mig.
Sen hände det bästa som någonsin kunde hända mig!
En kille gillade mig, och erkände det.
Meen, som det verkar vara nu så gillar han inte längre...
Eller så kan det bero på att vi knappt har varit ensamma ngn gång sedan jag kom hem.
Detta blir dock bara konstigare!

Jag har slutat 8an.
Fick 8 VG, 1 IG och resten G. Ganska nöjd trots allt, förutom IGet..

Ska gå i sommarksola snart.
I Lindesberg. Ska ju även flytta dit hoho...
Hoppas jag får vänner :|

Nu är det bara 27 dagar kvar tills jag flyttar.
Lite sjukt, men ändå kul.
Får vara med mamma igen... Hoppas vi inte bråkar så mkt bara. :(

Jag har börjat på "diet" :D
Slutat ätit godis och sånt.
Har gått ganska bra, förutom det att äta typ 5 ggr per dag.. haha.
Men, reultat blir väl bra sen hoppas jag. (y)

Btw, jag och en viss person säger: TACK FÖR INBJUDAN.. NOT till 2 andra personer.
Även fats vi inte har råd, så kunde ni ha sagt något *********. :D


Ska dock avsluta nu.
Ska försöka gå upp typ vid 9-10 imorrn.
Vaknade faktiskt 15 igår. :||| Not good at all!

xoxo Francy

Postat av: amanda?

frankrike var kung! :) och precis, tack för inbjudan kära vänner ^^ men vi överlever, problemen är lösta nu igen :)<3


2009-07-19 @ 03:41:33
URL: http://aaamandasplace.devote.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: