Jag vill vara brun...

... och jag är brun om bena,
precis som det ska va,
och därför vill jag sjunga
att bruna ben är bra.

Vi alla vet vem Pippi Långstrump är.
Just den biten på låten "Sommarsången" önskade jag vore sann för mig.
Tyvärr så har jag ovanligt vita ben i år, eftersom att jag brukar åka till Grekland varje sommar.
I år blev det inget Grekland för mig, men nästa år då jävlar. :D

För att jag är så vit om benen så gick jag, Amanda och Josse till solariumet vid Jax och solade. ;)
Första gången ever för mig, så jag var huuur nervös som helst!
Men efter att jag hade frågat ca 100 frågor om hur man gör, så kändes det lite bättre.
Det visade sig att det inte alls var så farligt som jag trodde. :D
Man lägger sig i den, stänger luckan, och solar!
Man måste ju röra lite på sig så man inte får några veck eller sånt,
men det blev bra till slut iaf. ;D
Just nu är jag lite röd, men jag ska sola nästa vecka igen. (y)

Nu håller jag och min bror på med maten.
Det blir typ kebabschschi (vet ej hur det stavas haha), köttbullar och lite friterad potatis. :D
Efter att jag har ätit så ska jag dra till Crille, för han är tydligen ensam hemma ikväll,
så det blir filmkväll med honom och Karro. :D <3
Karro är redan där, men eftersom vi fortfarande håller på med maten,
så kan jag ju inte dra dit fören jag har ätit haha.
Sen får vi hoppas att min brorsa är så snäll att han kan skjutsa mig dit. (a)
Annars blir det inte så roligt att gå i regn, buhähä. :(

Nu ska jag gå och hjälpa till med maten så jag kommer till Crille snabbare. (a)

xoxo Francy

Postat av: ida

se upp för hudcancer ..


2009-07-25 @ 21:32:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: