Mockfjärd D:

Som jag skrev tidigare så skulle vi åka till min kära mormor.
Min kära mormor bor i en liten håla som heter Mockfjärd som ligger ca 33 km ifrån Borlänge.
Jag har en gång i tiden bott där, men är jätte glad över att jag inte bor där längre. :D
Idag var faktiskt första gången jag såg mormor så... pigg ut.
Hon var pigg och var inte halvt medvetslös som hon var hela tiden när jag såg henne för ca 1 - 2 månader sen.
Jag är jätte glad över att hon har blivit mycket bättre, och att hon har fått en ny rullstol! :D

Min syster övningskörde på vägen dit....
Jag måste säga att man märkte att hon var lite nervös.
Läser hon detta så kommer hon troligen kommentera något. :O
Men hon drogs till att åka mer åt vänster så hon nästan hamnade i mitten.
Det är inte så bra när det kommer mötande bilar,
så pappa skällde på henne att hon skulle åka mer åt höger.
Jaja, vi kom ju fram oskadda och det är poängen. :D

Vi kom fram till slut och väl där insåg vi att min morbror hade sin särbo/flickvän där (vi har aldrig träffat henne förut).
Hon var faktiskt jätte snäll och hon hade bakat en cheesecake som vi fick lite av.
Mums säger jag, för den var faktiskt jätte god. :DDD
Vi var där åtminstonde en timme, innan vi bestämde oss för att åka hem. :)
Nu är vi hemma igen, och jag bloggar as usual.
Vi ska snart äta spagetti med köttfärssås.
Det blir bra det. (y)

Imorgon ska jag vara med Crille, Yanal och Karro.
Vi ska träffas vid Kupolen klockan 14, så vi får väl se vad som händer efter det.
Det kommer nog bli en bra dag, BARA DET INTE REGNAR!!!
Då blir min dag förstörd haha. :(

Detta är en bild från Frankrike när jag var där i maj.
Hålet i bergsväggen är gjord av vattnet som tydligen har haft stora vågar där förr i tiden.
Just nu är det jätte lugnt där, och är en fin badstrand. :)




(Klicka på bilden)



xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: