Plattång = <3

Hejsan allihopa :D
Idag fick jag ett brev ifrån min mamma. Brevet innehöll ett garantibevis för min plattång.
För er som inte vet så är min plattång helt cp nu för tiden.
Man ska hålla in knappen i några sekunder och den ska startas.
Sedan reglerar man värmen med en + och en - knapp.
Men den har blivit helt cp, och om man håller in den i några sekunder så sätts den på, och slås av igen. :(
Så jag gick till Onoff idag för att få den lagad.
Jag fick den inte lagad - JAG FICK EN HELT NY!!! :DDDD
Så just nu är Francy happy-face för nu har hon en helt ny plattång. ;D

Jag spelade även ett nytt spel idag.
Det heter Hotel 626. Skit läskigt egentligen. :(((
Man ska helst spela det när det är helt mörkt i rummet, och man ska ha headset på sig (för att öka spänningen).
Jag tyckte det inte var såå läskigt, kan bero på att det var ljust ute, hade persienner uppdragna
och jag hade bara ljud på den bärbara datorn, så jag använde inte headset. Haha ;D
Ni kan också spela spelet! :D
Länken: http://www.hotel626.com/

Imorrn så har jag för mig att det skulle bli solning med Amanda igen?
Sista gången för mig, för efter det så höjer dom priset, och jag vill inte riskera hudcancer. (fast jag kan ju råkat ha fått det dom senaste 2 gångerna... peppar peppar ta i trä. D:)
Annars har jag ingen aning.
Jag har bara imorrn och på lördag kvar nu, för sen åker jag till Lindesberg på söndag och sen kan ni vara med mig nästa söndag igen. :o
Nu ska jag köra Hotel 626 igen och sen ska vi väl äta lite. ;D

Bild på min plattång:

Modell:  

OBH Nordica Artist Straightener


(Klicka på bilden)

xoxo Francy


Postat av: Anonym

vi kan sola om du vill? :)<3 skicka sms bara innan :D


2009-07-31 @ 09:48:17
Postat av: amanda

vi kan sola om du vill? :)<3 skicka sms bara innan :D



hahah, jag glömde skriva att det var jag på den förra kommentaren xD


2009-07-31 @ 09:49:15
URL: http://aaamandasplace.devote.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: