RUBRIK?

Kom inte på någon rubrik haha.

Idag har det som sagt inte hänt något typ.
Suttit vid datorn hela dagen, och haft lite huvudvärk emellanåt för att jag har suttit framför skärmar för mycket idag haha. xD

Ikväll så solade jag med Amanda. :D
Jag var så idiotisk att jag tog 24 min...
SKA ALDRIG GÖRA DET MISSTAGET IGEN!
Jag trodde någon hade lagt i någon till 10a för att jävlas,
för det kändes som en evigheeet där inne.
Jag trodde även att mina hälar hade bränts sönder för att det blev verkligen varmt i slutet!
Men men, jag fick färg idag iaf (ser rödare ut än vanligt haha..) och min mage ser lite rosa aktig ut. :D
Så hädanefter blir det runt 15 min!
Har bestämt mig för att sola endast en gång till, sen får jag sola IRL.
Ska sola på torsdag/fredag, för efter det så höjer dom priserna. :(

På lördag/söndag åker jag till mamma, för nästa vecka ska jag på SOMMARSKOLA, nooes :(
Så jag ska väl uppdatera då också. ;D
Sen kommer jag hem nästa fredag kväll, för på lördagen fyller min sötis 15 år, hihi. 8) <3
Nu ska jag ta och avrunda på BV (jag kanske borde sluta prata om blip? Jag är så nördig att jag KAN nämna blip i varje blogginlägg, men det gör jag inte som tur är. ;D)
för att sedan gå och lägga mig. Ikväll blev jag även level 6 i Mat-talangen: Pizzabud!
Hurraay!! :D:D:D
Men nu ska jag sluta vara så nördig, och gå och lägga mig och drömma sweet dreams. ;)

xoxo Francy

Postat av: mandyy

jag blev rädd! det stod på internet nu att om man solar solarie så ökar chansen till hudcancer med 75%! :O<3 och det var om man började sola när man är unter 30 :O scary!!!


2009-07-29 @ 13:08:20
URL: http://aaamandasplace.devote.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: