The day!

Idag var jag med Crille, Karro och Yanal på Kupolen. :D
Jag drog till Kupolen ca 14.20.
Vi gick runt lite på Kupolen, innan vi typ drog iväg till trappan och var där och dampade i ca 40 min.
Sen drog vi helt plötsligt till Rusta och satt i hammocken i säkert en halvtimme innan vi drog därifrån.
Efter det drog vi till Willys och Yanal köpte choklad haha..
Sen gick vi till Donken och var där ett tag...
Ska jag fortsätta berätta så kommer bloggen bli lång. xD
Vi var kort sagt runt Kupolen hela dagen till typ 19 då Yanal drog hem. :(
Ungefär vid 19.30 drog Karro hem, och jag och Crille tog sällskap till Jax. xD
Det blev en lååång kram, men ingen puss ehe. (a)
Det får bli senare, vi är ju trots allt blyga. :D

Imorrn vet jag tyvärr inte vad som händer.
Yanal sa något om att jag och han skulle sjunga en duett och spela in det och lägga upp på Youtube...
PINSAAAMT or what? xD
Annars skulle jag/vi filma honom när han skulle sjunga någon låt. ;D
Låter bättre tycker jag. (y)
På kvällen blir det troligen solning med Amanda bby :DD <3

Jag vet inte vad mer jag ska skriva, förutom att KYO ÄGER <33
Kyo är ett franskt band som min franska utbytesstudent tipsade mig om.
Oooh i love them <3 Speciellt när det finns snällt folk som översätter vad dom sjunger om :D
(dom sjunger på franska, vilket är fint, men tyvärr så förstår jag NADA. xD)

xoxo Francy

Postat av: amanda

kyo in my heart! :)<3

sooola bby! :*<3

me love you long time!


2009-07-27 @ 23:53:13
URL: http://aaamandasplace.devote.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: