26 mars.

Okej, förlåt till den som läser min blogg.
Jag har inte varit så aktiv på datorn den senaste tiden,
SOM NI TROLIGEN HAR MÄRKT?

Jag är hemma hela dagarna typ.
Sover, tittar på tv o.s.v. Haha, så jag har inte så mycket att berätta.
Kan dock berätta att jag har fått ett eget rum nu! :D
Det var på tiden tycker jag hihi.
Jag har möblerat om allting nu och satt upp affischer ;)
Jag ska ta bilder senare i veckan typ, så lägger jag in dom på bloggen! ;D

Imorrn ska jag på coz.. Tittade på bilder från den 23e januari då det också var coz.
Bara massa fjortisar?! Seriöst, består Borlänge verkligen av så många fjortisar? :O
But anyways, ska dit med Karin, Emma, Henke och typ någon Sebastian? xD
Haha, får väl se hur det blir. :P

I skolan har vi börjat läsa Sandor/slash/Ida :D
Jag, som är en riktig läslus, älskar svenska, så boken (om jag har tur och tid ;) är nog utläst nästa vecka haha. :D
Jag ska dock göra mitt bästa på recensionen. =)
Jag satsar på MVG, och ja, jag gör typ mitt bästa och har än så länge fått VG.
Så, vi får se i juni om jag lyckas få något MVG eller ej. :o
Hoppas åtminstone på 2 MVG ;) då är det bara att börja plugga till prov!

Jag blir seriöst galen utan mp3 snart!!!
Jag lyssnar just nu på musik på datorn, eller på min freestyle.
Helt seriöst, NÄR VAR DET SENAST DU SÅG EN FREESTYLE?
Det är sjukt länge sen såna saker var populära!
Nu är iPods och iPhones populära.
Även jag vill ha såna grejer, men det är tyvärr för dyrt för mig som får ca 150 kr i månadspeng..
Men, jag ska dock inte klaga, för jag får mat varje dag, och jag har ett ganska skönt rum att sova i.
Varför ska man klaga när vi i Sverige egentligen har det jävligt bra? :O
Om man jämför med Afrika o.s.v så lever vi ett rikemans liv typ. xD

Aja, jag hör av mig imorgon troligen. :)
Det går alltid att smsa mig, so you know!

xoxo Francy



ARE YOU READY TO ROCK?!!
Adept @ Café Caoz 3/5

(klicka på bilden för större)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: