28 februari.

Idag har det varit så himla lugnt... känns nästan som att jag har varit död.

Jag väcktes av min syrra vid typ 11. Jag gick upp halv 12 och började fixa mig.
Vid 14 var vi framme vid Kupolen och syrran skulle köpa smink åt mig.
Hon skulle ta en buss som gick 14.30, så hon gav mig pengar som jag kunde köpa sminket för.
Jag hade sån beslutångest över om jag borde köpa sminket eller ej, så jag var inne på Kicks i typ en halvtimme..xD
Sen köpte jag dock sminket!

Jag drog till Willys och köpte mjölk, choklad och bröd..
Ehe, sen har jag suttit vid datorn sen dess. :D
Jag fick göra mat också.
Så jag gjorde wook grönsaker med kycklingfilé och ris.
Första gången jag gjorde det - OCH DET BLEV AWSUUUME!! :DDD
Så jag käkade upp allt ahha. ^^

Sen gick jag ut med hunden och städade.
Diskade och torkade bort all piss från golven...
it sucks to have a dog sometimes!
Men nu är det lite renare iaf. :D

Jag skriver med Amanda, Emma w och Josse på msn.
Haha, lite små kul dock. ;D

Aja, ska nog dra ner och ta bort sminket o.s.v.
KALO MINA! :DDD

xoxo Francy

Postat av: Liene

sv: hm, ja, själva finalen är bäst och ännu mer ESC:)


2009-03-01 @ 20:27:00
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: