28 mars.

Hejsan alla små barn!

Det har hänt lite grejer idag iaf. :)
Jag åkte till Aqua Nova med min kusin.
Ganska kul, förutom att folk glodde på mig.
Liksom? Dom tittade inte bara, dom glodde.
Jag bah; WTF har jag något i facet eller?
Fett störande iaf. :(
På onsdag ska jag till Maserhallen igen,
fast med skolan och simma.. Efter det kan jag äntligen färga håret! :D :D

Sen kom jag hem och fick laga mat typ. xD
Min syrra skulle dra vid 19, och hon sprang runt som en galning för att fixa sig.
Jag gjorde kycklingfilé med wook grönsaker. ^^ blev ganska gott tbh! :D
Sen hann jag sitta lite vid datorn, sen gick jag ner och släckte allting,
för det var ju självaste EARTH HOUR idag! :D
TYDLIGEN så skulle man bara släcka lampor, men jag släckte hela huset haha xD
(tv, dator - rubbet!)
jag gick till Ica med min hund, köpte choklad, gick hem till Amanda och var där i en timme. :D
Var ganska kul att se på Toy Story dock ;) jag verkligen älskar disney filmer! And i don't know why. :o
Min hund agerade dammsugare hemma hos dom dock :D
hihi, han var jätte snäll btw och gnällde inte såå mycket. :3

jag gick hem vid halv 11 och satte mig vid datorn. ^^
Har suttit där sen dess, och nu är klockan 02.02 EGENTLIGEN!
men eftersom att vi ska ställa fram klockan så är den 03.02 nu. xD
ganska intressant det där... men det kan vi ta någon annan gång!

Söndag. Vad ska man göra under söndagen?
Troligen duscha xD och plugga lite grejer.
Jag uppdaterar väl imorrn. :)

xoxo Francy


The old me is dead and gone, dead and gone...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: