7 mars.

Förlåt för min dåliga uppdatering!

Jag har varit upptagen med att plugga för det mesta.
Eller sovit o.s.v. Ni vet hur jag är - en ganska slapp person som inte orkar så mycket.

Jag har blivit riktigt trött på Sverige nu för tiden.
Jag vet inte ens om jag orkar leva.
Seriöst, jag är helt.. jag vet inte vad!
Deprimerad? Kan man säga så?
Jag är utan känslor typ.

Jag lever inte, men jag är inte död.
Min kropp lever utan sin själ.
Jag kan inte känna något och jag vill inte ha något.
Jag lever inte. Men jag är inte död.

Jag skrev den dikten i går.
För så kände jag just då.
Jag ville gråta - utan anledning.
Jag ville skrika och slå folk - utan anledning.
Jag ville inte äta - för jag var inte hungrig.
Eh, och jag kan annars alltid äta?

How ever, idag så har jag städat huset.
Läste ut Johanna Tydells andra bok; Det fattas en tärning.
Den var grymt bra, dock inte lika bra som I taket lyser stjärnorna, men ändå bra. :)
Ska nog bada snart (kl 02.13 natten till söndag) eller ikväll (8 februari). xD
Btw, jag har läst ut alla mina 4 böcker jag hade lånat på bibblan förra veckan.
Boklus fer sure! But i like it.




Jag läser nog så mycket för att undvika mitt riktiga liv.
För att hamna i någon annans värld.
Se ur en annan synpunkt kanske?
Jag skulle faktiskt tro att det är så.
Det skulle dock inte förvåna mig i sådan fall!

Jag är btw 83,5 % säker på att jag flyttar till Lindesberg sen.
Jag kommer sakna dom flesta, såklart, men jag orkar tyvärr inte med Borlänge just nu.
Som jag sagt förut så vill jag träffa nya människor.
Men vi får se hur det blir!

Nej nu ger jag upp här asså.
Jag lämnar er med ett citat från Puck in Det fattas en tärning:

Everyone I know, goes away in the end.

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: