9 mars.

Idag hade vi praktik i skolan.

Vi fick hålla på med ett häfte. Haha, jag, crille och karro garvade mest hela dagen. xD
Vi skulle hitta på 8 saker vi är bra på, och 8 saker vi gillar hos oss själva. ;p
Sen typ; Jag skulle velat uppfinna _________
Om 10 år är jag (________). Vi skrev typ 24 och 25 år ahaha.
Sjuka frågor! D:
Sen vad vi skulle vilja jobba med, liksom, wtf? xD
Vi vet inte ens vad vi ska äta imorgon! Hur ska vi då veta vad vi vill jobba med? XD

Vi hade skit kul iaf. Sen fick vi se en film med Grynet, och Grynet är så sjukt bra asså! :D
Så kallade crille mig för fjortis bara för jag tyckte det -.-"
Hon typ klippte en kille heeelt fail! Lool.
Sen skulle vi sepla upp det och crille ville ikke skrika, så jag typ försökte vara handledare och Grynet samtidigt.
Ehe, min sax fick vara handledare. XD
Men sen faila allt och jag blev sur på crille för att han inte ens ville försöka. ):
AJA, men sen slutade vi dock kl 13.10. DET var nice! (y)

Jag kom hem och var dödstrött. Wäää..
Så jag gick och lade mig typ 14 och vaknade inte fören 18.30.. ehe.
Kommer inte kunna somna inatt. :(
Får väl läsa det fattas en tärning! JAG SKA KÖPA DEN BOKEN.
Jag läser om den igen aahaha. Puck är cool <3

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva.
När jag kommer på något som är lite mer intressantare än mitt liv, så återkommer jag haha. xD


xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: