Även hundra tusen röster kan ha fel.

Kvällen igår blev awesome!
Kollade inte på hela filmen, knappt halva haha, men det var ändå roligt.
Duschade och målade mina naglar, drack te och kollade på tv. HIHIHI.

Hela förmiddagen hade vi sexualkunskap, alla 9or alltså.
Det avslutades med att vi kollade på Fucking Åmål, inte sett den på evigheter. :O
Sen hade vi rast/lunch från 12.30 - 13.55...
Men jag fick vara med Rebecka och försöka lugna henne, för hon var jätte nervös för att ta sprutan.
Men det gick väl bra när hon väl hade tagit den. ^^
Hade kemi och slöjd efter det. =)
Åkte buss hem, det var bara jag och Morteza på bussen hahaha.
När jag kom hem så stickade jag lite, samtidigt som jag lyssnade på Kent.
Åt nyss pizza och nu sitter jag vid datorn och har tråkigt. xD

Ikväll blir det att chilla galet för en gångs skull!
Kolla på någon film eller tv, och gå coh lägga sig i tid. HIHIIH, vad ondskefullt av mig.. xD
Nej nu ska jag vara social på resten av datorn. :D




Jag och mina nymålade naglar. ;D
Klistrade lite julgrejer på min hand, eftersom att det är 1 december imorgon och då börjar julkalendern. :D:D


xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: