HEJ JAG ÄR INTE DÖD!

Wow, nästan en månad sen jag uppdaterade sist...
Har absolut inte haft ork eller lust till att blogga tyvärr. :/
Känslorna har varit som en bergochdalbana, och jag har inte mått bra alls.

Begravningen den 6 november var riktigt fin... Tror jag.
Hur vet man om en begravning är fin egentligen?
Men jag gillade den... om man kan gilla en begravning..?
Grät som en dåre, och jag gråter lite då och då nu också.
Förstår det fortfarande inte!
Sen är det massa annat som gör ALLTING ännu svårare...

Dom flesta vet nog att det är slut mellan mig och Crille också.
Glad över det tbh, för vi passar bättre som vänner. :)
Så man är singel igen då. ;D Haha, men då har man iaf provat på att vara i ett förhållande också. =)

Aja, lite update vad som har hänt den senaste tiden!

Idag har jag kommit hem från Madde, sov över där från igår. :)
Vi hade det riktigt trevligt, och jag hoppas det inte var sista gången. 8)
Sen har jag pluggat, lyssnat på Kents olika skivor.
Mamma hade tydligen beställt en Kent box med alla deras skivor, så nu har man alla då. ;)
Riktigt bra låtar! Att se dom live är nästa steg :D:D:D:D:D:D:D!!!!!!!!!
Sen nu har det blivit lite datasittande också. ^^


Ska nog börja blogga nu igen. Dock kortare inlägg (om jag kan hehe) men ändå lite uppdatering. :D
Ska fixa bloggen lite mer nu också! Om jag och Ida kan bestämma när vi ska fixa den dvs.. ;)





Glad tjej med choklad!


xoxo Francy




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: