Hur kan man vara sårbar och stark på samma gång?

Ja, idag vaknade jag verkligen i tid iaf. ;)
Skolan var sjuukt seg idag. Ville bara gräva ner mig. -.-
Hk provet gick väl som det gick haha! G klara jag väl iaf hoppas jag. xD
Kom hem, åt lite, kollade lite på tv... sedan somnade jag på soffan!
Usch, jag var så trött och jag hade hört på radion att om man sov EN HALVTIMME på eftermiddagen,
så var det som 2 timmars nattsömn!
Well, jag sov väl en timme... så inte undra på att jag inte kommer kunna somna då. ;D
Men såklart, idag kommer jag kunna somna för att jag är sjukligt trött just nu. :(

Skulle pluggat hela dagen, men jag var helt psycho när jag vaknade efter att jag somnat på soffan,
så jag kände inte alls för det idag.
Kan inte förstå att du är borta. Det slår mig gång på gång på gång...
Jag blir lika drabbad varje gång!

Imorgon blir det iaf att prata med kuratorn...
Mamma tyckte jag behövde det, kan ju in klandra henne, jag är ett riktigt problembarn just nu!
Hamnar i kläm överallt, och bråk och diskussioner varenda jävla dag.
Det är något med dom som är födda -65 och tidigare! DOM KAN INTE HÅLLA SAMS FÖR FEM ÖRE!!!!!!
Japp, det var mina visa ord för idag!


Såhär ville jag se ut idag.
Finnar hatar man verkligen, spec om man har fått en vid munnen och kinden så man inte kan dölja det med sitt emo hår. :(











Men utan dig brevid mig kommer livet sakna mening.
Jag saknar medvind, när fan ska det vända?
Ska sluta hoppas för det kommer aldrig att hända.
Tag dig i kragen, håll dig vaken på dagen för allting går vidare men saknade skaver.
Ingenting blir bättre av att bara gräva ner sig.
Är inte rädd för döden längre, ses på andra sidan.
Jag längtar redan dit och resan kan bli ganska slitsam.
Har aldrig älskat nån så mycket som jag älskat dig.
Du och jag åt skilda håll, kan inte bara sluta så!
Så jag lever livet och sluta lipa nu, för du och jag, vi har ett band som aldrig kommer slitas ut!


xoxo Francy

Postat av: Leia ♥

Alltid skönt att komma hem efter en seg dag.


2009-11-26 @ 16:27:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: