I'd rather feel pain than nothing at all.

Detta inlägg blir nog ganska kort, för jag har mycket att hinna med innan jag ska sova!
Jag har pluggat sen 19.30 med SOn som ska vara inlämnat senast imorrn...
Skulle fan ha börjat tidigare känner jag, för jag har 2 stora frågor (om jag vill göra dom), och 5 små frågor kvar att göra innan jag är klar!
Första gången jag gör en sådan här inlämning också, så jag vet inte riktigt vad man ska skriva!
Jag gör mitt bästa, och orkar jag inte göra de 2 stora frågorna, så har jag iaf ett G. ;D

Imorgon blir det ingen lugn stund!
Jag ska hinna packa allting imorgon bitti, och om allt är torkat och klart, så tar jag med mig all min packning till skolan.
Vet dock inte om jag ska ta med mig min dator eller ej... :/
Sen ska jag hinna göra mig i ordning på mrogonen också.
Sen börjar jag klockan 9 så jag får typ 25 mins rast när jag har kommit fram med bussen.
På mentorstiden ska jag rita mitt reklamblad som jag måste göra för att få VG på bild (tror jag?).
Efter det har vi bild, och efter bilden måste jag springa och skriva ut SO inlämningen.
FAAAAN NU KOM JAG PÅ ATT JAG HAR SVENSKA LÄXA TILLS IMORRN OCKSÅ!!
Detta är inte bra alls... Får plugga under lunchen då!
Efter lunchen har jag svenska, 2 st NO pass (kemi och fysik) och sedan matte.
När allt det är klart ska jag till lasarettet och vänta på bussen, och sedan springa och ta ut pengar.
Åka tåg till blge, gå till Kupolen och hämta min mp3 som har varit på lagning, gå hem och fixa mig lite,
åka till BK och käka och sedan blir det bio med josse, Amanda, Veronica och Douglas!
Vi ska kolla på New moon. :D:D:D

Som sagt ingen lugn stund imorrn, herregud hur ska detta gå?
Ja, sen kommer jag väl få 6 timmar sömn inatt... Awesome!
Nej nu hyperventilerar jag lite, så jag måste ta ur all det till min inlämning.
Känner mig sjukt stresad och det är därför jag skriver så mycket strunt.
Oj det blev visst ett långt inlägg!

xoxo Francy




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: