Scream, and when it hurts you scream it out loud

Bra början på en ny vecka!
Jag snoozade över en timme för mycket...
Vaknade 08.35 och jag börjar 08.40!
Missat bussen hade jag också, så jag sprang runt och fixade mig sen fick Lollo skjutsa mig till skolan.
Dagen förflöt väl på ganska bra, förutom idrotten då...
Vi skulle ha hinderbana och jag kan inte springa hinderbanor så jag började gråta (eller ja, fick tårar i ögonen).
Behövde dock inte vara med och det var väl tur det!

Kom hem helt blöt av regnet. -.-
Åt ostmackor och drack te medan jag läste i FRIDA tidningen.
Gick sedan upp och satt vid datorn, när jag egentligen skulle gjort läxor. (y)
Tog mig i kragen vid 20.10 typ och gick ner och läste igenom sidorna som jag har prov på imorrn.
Hoppas jag kan det någorlunda iaf!
När jag läst igenom allt 2 gånger, så gjorde jag lite mackor och varm choklad. ;)
Kopplade av lite framför tven, och jag känner att det behövdes verkligen!

Nu ska jag dock läsa lite innan jag ska tvinga mig i säng.
Får fan inte för sova mig imorrn också! D:


Hittade en snygg bild på mig härom dagen ;)
Visst passar jag i mustasch? :D





xoxo Francy

Postat av: joss

haha sexig mustasch! ;D <3


2009-11-24 @ 18:53:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: