There's a voice inside my head sayin you'll never reach it.

Haha, ingen uppdatering sorry bloggers!
Har varit fullt upptagen hela helgen, ingen lugn stund typ.

Fredag;
Sprang runt i skolan och skulle hinna med massa saker.
Åkte till Borlänge.
Åt lite på ATA med Veronica, Amanda och joss (dom hade redan ätit när jag kom fram, så seg var jag), sedan blev det bio med dom + Douglas. :D
New moon var asbra! Grrr, snyggingar i filmen också, hoho. ;)
Ska se den igen snart I hope :D:D
Efter det så gick vi till Liljeqvistaparken...
Veronica blev väldigt yr, kan bero på att vi snurrade henne.. hehe, inte så bra. :(
Sen gick vi till donken, och efter det så gick vi alla hem. :)
Somnade typ 2.. ;D

Lördag;
Sov ut, det behövdes verkligen!
Vid 14.45 gick jag upp ur sängen för att göra mig i ordning.
Jag, Josse och Amanda gick till Crille.
Filmkväll hos honom, totalt awesome!
Men alla blev förvirrade av One missed call 1 och 2...
Sen drog Yanal, Amanda och josse av olika orsaker.
Jag, Madde och Crille kollade på One missed call 3 och Hitta nemo. :D
Satt och skrattade hela Hitta nemo, hahaha så söööt film :D:D:D
Efter det drog Madde hem, så jag och Crille kollade på Borta värst, hemma bäst med hans föräldrar.
Helt okej film alltså. :)
Pappa kom och hämtade mig efter 2 någon gång.
Somnade runt halv 4. (y)

Söndag;
Sov till 12, sen låg jag och läste en stund.
Gick upp och fixade mig lite och satte mig sedan vid datorn.
Degade där enda tills vi skulle äta, och sedan lämnade pappa och Anna av mig vid tågstationen. :)
Jag fick åka hem i första klass hahaha. ;D
Mamma hämtade mig vid tåget och vi åkte och köpte pizza.
Åt och gick upp och satte mig vid datorn vid 19 typ.
Nu har jag skickat iväg mitt jävla so arbete, blev helt störd på det arbetet haha. :(
Aja, nu har jag uppdaterat er lite iaf! ;D
Nu ska jag se på film, duscha och måla mina naglar har jag tänkt. =)





Hahah, snygg bild va? ;)
På bilden håller jag i den bästa present jag någonsin har fått av någon av mina vänner!
Helt sjukt vilka underbara vänner jag har. =)
I love you all bitches! ;D <3
Nästa helg blir btw awesomenesss. :D:D:D:D <3

xoxo Francy


Postat av: joss

hgihiihihihihih puss! <3333


2009-11-30 @ 16:22:08
URL: http://jjjjossue.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: