091013

Heej! :D
Sorry för dålig uppdatering, men ibland är det väl bra med lite pauser från bloggen.
Inte för att många har blivit ledsna, för det är ju inte så många som läser min blogg, but still!
Skolan går väl som vanligt, under veckan får jag reda på mitt biologi resultat och spanska resultat.
Vi får helt enkelt se vad det blir för betyg. ;D
På fredag har jag studiedag - as skönt!
Sen enbart 8 dagar kvar tills jag är tillbaka i bästa Borlänge. <3

Under lovet blir det/blir det troligen följande;
Åka till mormor och kanske sova över.
Vara med så många som möjligt under lovet.
Filmkvällar.
Sova hos Karro.
Gå på bio.
Fika/göra ngt annat med Karin.
Fira Yanal! :D
Fira 3 månader med Crille. <3
Vara ledsen över att det var ett år sedan SP. :( <3

Och sen massa, massa mer!!

Nu ska jag fundera på om jag ska duscha. Borde nog det. Eller imorgon... Kanske idag? Hmm...
Jag får tänka lite till hahaha!

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: