091015

Hejsan!
Skolan idag gick väl bra.
Matten blev "inställd", eller ja, min mattegrupp fick gå och kolla på volleybollen istället. ;)
Sedan 2 h håltimme, varav en timme gick åt att kolla klart på volleybollen - Min klass vann!! :D:D
På Filmanalysen så körde vi Fyra hörn. Jag gjorde som jag tyckte iaf, så jag är stolt över mig själv. ;)
Jag fick förklara varför jag tyckte så typ 3 gånger, sen fick jag även förklara vem Valle och Vanja var.

När jag kom hem så hade jag bestämt mig för att jag skulle plugga klart allt idag, och sedan chilla hela helgen.
Hmm, det blev inte riktigt så. xD
Kollade i spanska boken och mina ögonlock blev tunga gång på gång,
så jag bestämde mig för att sova en timme... vilket blev till tre timmar.....
Men nu ska jag iaf sova. :D
Hela kvällen har tillbringats vid datorn haha, för den som undrar!

Studiedag imorgon, det gillar vi starkt! (y)
Sedan kommer Josefin kanske hit också... Får reda på det imorrn bitti. ;)

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: