091016

Hej bloggen!
Idag var det ju studiedag, det kunde inte kommit mer lägligt. ;)
Sov till typ 12 innan jag klev upp.
Ringde Natalie, för hon åkte till Finland idag.
Hoppas hon får det roligt där. =)
Eftermiddagen tillbringades vid tvn, med telefonen i handen.
Det visade sig senare att Josefin inte kommer hit i helgen,
mestadels för att ingen kunde hämta hennei Örebro 21.30,
så det blir väl att träffas någon annan gång istället. :)

Resten av kvällen tillbringades mest vid datorn, men även att kolla på tv (samtidigt som jag satt vid datorn, haha, skillz!)
Typ vid 23.10 så gick jag in i badrummet för att tvätta ansiktet o.s.v,
när jag kom ut typ vid 23.20 ville Lollo prata med mig.
Så jag satt där i typ 1 timme och en kvart och sa mest ja, nej och mm.
Fick ju prata lite mer också, men ni förstår principen.
Det var dock lite skönt att prata med honom, men det är något med honom som inte går ihop i min hjärna.
Men man ska inte döma en bok efter omslaget, för han visade sig vara rätt så snäll.

Nu ska jag ta och sova iaf.
Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter...?
Vilka mina möjligheter visar sig vara får vi se imorgon! ;D
Btw; Enbart 5 dagar kvar! :3

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: