091019 - R.I.P <3

Hej, sorry för ingen uppdatering, varit mkt på sistonde...

Åkte ju in till Falun i lördags. Vi började inte åka iväg fören typ 09.10.
Åkte till statoil för att köpa frukost.
När vi hade åkt i ungefär 40 min så ringde mammas mobil...
Vi hann inte fram i tid. Trodde jag skulle dö.
Mormor är död. Borta. För all tid.
Vi kom fram till slut iaf, hämtade brorsan och åkte in till Falun.
Det var så fridfullt, men ändå så... fjäskigt.
2 röda blommor, tänt ljus och Bibeln.
Men mormor såg lugn ut. Det såg ut som att hon sov, bortsett från hennes läppar då...
Egentligen så sov hon ju, men hon kommer aldrig vakna igen.

Jag kommer aldrig få höra hennes röst igen.
Aldrig få pussar eller kramar från henne... Inget mer.
Känns så tomt. Aldrig är en lång tid.
För lång tid.
Vi åkte efter några rundor i affärer för att köpa lite grejer åt personalen, till BK.
Kändes skönt att få äta lite, men ändå så var det så overkligt.
Åkte sedan hem och resten av dagen var jag som i ide.
Pratade rakt ut i luften i hopp om att mormor skulle höra mig.
Kändes konstigt nog bättre. Hon hörde nog mig, det är jag säker på.

De resterande dagarna har varit overkliga.
Förstår ingenting, ingen förstår någonting.
Är det sant, var det inte en dröm?
Aldrig? Aldrig mer?
Nej. Aldrig mer.


Utvecklingssamtalet på tal om ingenting, gick bra idag.
Ska satsa på MVG i svenska, omg!
Trodde aldrig dagen jag såg ett MVG på mitt betyg skulle komma. :]
Så det är bara att kämpa!

Min blogg är lite under konstruktion just nu. ;D
Min snälla bästis Ida ska fixa den under lovet. :]
Ny header o.s.v, kommer säkert bli asbra. 8) <3
Thanks bby! :D:D

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och filosofera lite.
Imorrn blire att packa inför Borlänge, och plugga inför svenska provet på onsdag. :|
På onsdag blir det vanlig dag och åka till Borlänge, yeey!
Imorrn blir det även att se I taket lyser stjärnorna med skolan.
Tema vecka den här veckan; Vänskap och kärlek.
Fuuun!


17/10-09. (F)
V.I.F Mormor.
Du & jag är ett team - för alltid!
Du har det bättre nu.. älskar dig. <3


xoxo Francy


Postat av: Ida

R.I.P


2009-10-20 @ 14:52:58
Postat av: agnes

vila i frid :/


2009-10-21 @ 18:39:30
URL: http://likenooneelse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: